Laiminga Nugara

“Laiminga Nugara” tai Polestar® Pilates ir SLINGS miofascijinių linijų metodų derinys nugarai, mažinantis juosmens, pečių, kaklo įtampas, nejudrumą ir skausmus, suteikiantis gyvybingumą, lankstumą, gerą savijautą ir laikyseną. 

Apie metodus:

Polestar® Pilates – tai kūno valdymo metodika, kurios tikslas – harmonizuoti kūną ir sielą, grąžinti jiems pusiausvyrą ir leisti organizmui pačiam išsigydyti.

Praktikuojant Polestar® Pilates metodą sėkmingai vystoma jėga, lakstumas, ištvermė, judesių koordinacija ir kontrolė. Treniruojant giliuosius raumenis, kūnas stiprinamas iš vidaus į išorę, subalansuojant raumenyną ir sukuriant taisyklingą laikyseną. Taip kūnas tampa lieknesnis, stangresnis ir gyvybingesnis. Dauguma Pilates pratimų ypač stiprina nugaros ir pilvo raumenis, lavina stuburo lankstumą. Jei stuburas susitvarko, susitvarko ir visa žmogaus sveikata.

Kiekvienas  pratimas dirba su visu kūnu, nuo viršugalvio iki pėdų. Atliekant pratimus svarbu nepersistengti, atsipalaiduoti, ieškoti lengvumo pojūčio. Pratimai atliekami lėtai, derinant kvėpavimą, sąmoningai stebint judesį ir taip leidžiant CN sistemai suderinti ir pajungti net smulkiausius kūno raumenis.

SLINGS miofascijinė praktika suaktyvina fascijos (jungiamojo audinio) tonusą, kuris įtakoja mūsų laikyseną ir gyvybingumą. Todėl stipriname ne atskiras kūno dalis, o jungiame individualius raumenis į atskirus blokus ir 12 fascijinių grandžių pagalba atkuriame natūralias kūno funkcijas: pats kūnas subalansuoja raumenų tonusą, įsitempusius raumenis atpalaiduoja, silpnus – sustiprina. Tai sumažina traumų riziką ir padeda išlaikyti sveiką ir lankstų kūną iki brandaus amžiaus.

Praktikos metu derinami švelnūs, tirpstantys, o taip pat ritmingi ir spyruokliuojantys judesiai sukuriantys didelį konstrastą ir taip suaktyvinantys fascijos tamprumą ir elastingumą.

Po traumų, operacijų, emocinio streso, nėštumo ar gimdymo fascijos praranda savo gyvybingumą ir neatlieka savo funkcijos. Tuomet krūvis pasiskirsto netolygiai, o raumenys, sąnariai, kaulai per daug apkraunami.

Holistinė SLINGS Miofascijinė praktika atliekama ant kilimėlio, naudojant masažinius kamuoliukus.

Užsiėmimas pagrįstas Tom Myers Anatominių Traukinių metodu, paremtu 20metų atliekamų fascijos tyrimų ir judesio mokslo išvadomis.

Praktikas veda Milda Latkauskienė, Polestar® Pilates instruktorė, SLINGS “Anatomy Trains in Motion” metodo instruktorė.

Nauda:

  • atkuriama taisyklinga laikysena, eisena
  • aktyvinami gilieji raumenys (ypač dubens dugnas, diafragma)
  • pasiekiamas lengvumo pojūtis, didėja lankstumas
  • didinamas jungiamojo audinio – fascijos elastingumas ir tamprumas
  • palaikomi sveiki sąnariai
  • palaikoma gera vidaus organų inervacija, kraujotaka ir limfotaka
  • lavinamas kūno suvokimas,  kuris ypač svarbus savigydai ir savireguliacijai
  • gerinama emocinė būklė

Šie užsiėmimai padeda jei yra:

  • įvairių sąnarių artrozės
  • nugaros skausmai ir įtampos
  • sumažėjęs raumenų tonusas ir balansas
  • viso kūno sustingimas, įtampa
Nauji dalyviai prie jau vykstančių grupinių užsiėmimų kviečiami jungtis po nemokamos konsultacijos.

Turite klausimų? Mielai atsakysime: +370 614 70700
info@lusiesstudija.lt

Į visus užsiėmimus BŪTINA REGISTRACIJA

2 + 12 =

Siųsdami žinutę, jūs sutinkate su mūsų privatumo politika.